Ledige plasser visuell kunst

Viktig informasjon om ledige plasser

Her er en liste over de fagene vi vanligvis har ledige plasser på. Vi forsøker å holde listen oppdatert til en hver tid, men vi kan dessverre ikke garantere at den alltid er 100% korrekt.

Listen er mer ment som en pekepinn på hvor det er ingen, eller korte ventelister.

Vi gjør også oppmerksom på at på enkelte fag som er delt inn i aldersbestemte grupper kan det være fullt på noen årstrinn mens andre har ledige plasser. Det gjelder f.eks ballett, barnedans og enkelte sirkusgrupper.

Sommerskole Redesign uke 33

Bli med på 4 dagers tekstil og redesign kurs hos oss, her vil du lære grunnleggende søm teknikk, enkle reparasjoner og hvordan sette sammen brukte klær til nye plagg. Her kan du få lage et enkelt bærenett eller en ny shorts til sommeren med gamle tekstiler fra vårt lager. Vi oppfordrer også til å ta med egne tekstiler, brukte klær og ideer om hva det kan bli til. Vi setter også av en dag av kurset til å eksperimentere med tekstilfarge og enkle batikkmetoder.
Vi har en symaskin til hver av deltagerne på kurset, samt en overlock tilgjengelig.
Dine brukte klær og tekstiler, og din kreativitet og skaperglede er velkommen til oss.

11-17 år

Dato: